من از ۱۸ هفته دارم موقع بلند شدن و پهلو به پهلو شدن و اینا.اگه رو زمین بشینم ک بدتر
منم سه روزه داره وای نگو منم نمیدونم از چیه میگن گویا لگن باز میشه برای همون
بله داریم ماهم از همون ۲۰ هفته اینا
حتی نمیتونم غلت بزنم
یا راه برم
دو سه روزه کلسیم میخورم بهترم
اااااخ اخ اره دارم چجور ندارم سرویس شدم 🥲🫠
تا دلتتتت بخواد
اسمش پوبیس و متاسفانه از هفته ۱۸دارم😖😖درست باید بخوابی پاشی راه بری کم میشه دردش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.