خانما علت تیر کشیدن درد واژن یا همون استخون واژن چیه شماهم دارین یان

۷ پاسخ

من از ۱۸ هفته دارم موقع بلند شدن و پهلو به پهلو شدن و اینا.اگه رو زمین بشینم ک بدتر

منم سه روزه داره وای نگو منم نمیدونم از چیه میگن گویا لگن باز میشه برای همون

بله داریم ماهم از همون ۲۰ هفته اینا
حتی نمیتونم غلت بزنم
یا راه برم

دو سه روزه کلسیم میخورم بهترم

اااااخ اخ اره دارم چجور ندارم سرویس شدم 🥲🫠

تا دلتتتت بخواد

اسمش پوبیس و متاسفانه از هفته ۱۸دارم😖😖درست باید بخوابی پاشی راه بری کم میشه دردش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان روژان مامان روژان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری