علت تیر کشیدن واژن هر چند دقیقه یه بار چیه ؟ طبیعیه یانه ؟

۷ پاسخ

منم اینجوری میشم
گاهی نشستنی خیلی اذیتم

منم قبلا تیر میکشید ولی جدیدا بیشتز شده فکرمیکنم طبیعی و اینکه نفخ و ... هم اثر داره یوقتایی

واس من الان تو این هفته دور اطراف نافم از تو میسوزه دراز میکشم بدتر میشه انگار نمیدونم طبیعیه یا نه کسی بوده اینجوری باشه

من ک اینجوری بودم طعبیه گفت رحم بزرگ داره میشع

چراهمه امروز اینطو شدن
منم اینطوری شدم

منم اینجوری شدم میگن عفونته

برامنم هست هرازگاهی یه تیرریز میکشه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان روژان مامان روژان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری