۴ پاسخ

سلام مامانا شما توی سرما خوردگی چه دارویی مصرف میکنید من گلوم میسوزه و آب دهنمو نمیتونم قورت بدم چه چرک خشک کنی میتونم بخورم ک بهتر بشم

منم همینجوریم

طبیعی دیگ توهفته های شما قطعا بخاطر فشار

اره طبیعیه توی هفته های ما شدیدتر هم میشه من الان نابودم

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان هلن🩷🫶🏻 مامان هلن🩷🫶🏻 ۸ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ميلان و رز مامان ميلان و رز ۳ ماهگی
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد