۶ پاسخ

اره طبیعیه بخاطر پرخون شدن رحمه

ببخشید شما یجا گفته بودین شیاف واژینال میزارین.مشکلی پیش نیومده بود؟

اررره

منم دارم 😭😭

طبیعیست

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی