سلام تیر کشیدن واژن طبیعیه تو بارداری؟

۵ پاسخ

بله منم تو هفته شما خیلی تیر میکشید

بله منم همین طور بودم

بله عزيزم رحم بزرگ ميشه و جا باز ميكنه

علاوه بر داخل واژن استخون روی واژنم هم درد میکنه طوری دست میزنم بهش انگار ضربه خورده عجیبه برام استخون چرا باید درد بگیره دیگه

اره بخاطر بزرگ شدن رحمه
برای من که دررررررد میکنه خیلی زیاد
یکم سرپا وایمیسم کار میکنم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ميلان و رز مامان ميلان و رز ۳ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۳ ماهگی
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان هلن🩷🫶🏻 مامان هلن🩷🫶🏻 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی