تو هفته من تیر کشیدن واژن طبیعیه بنظرتون ؟

۹ پاسخ

عزیزم‌شما رفتین دکتر گفتید تیر کشیدن واژن برای چیه بخاطر سرویکس پایین نیست؟اخه من جفتم یکم پایینه واسه همین هفته بعد نوبت دکتر دارم

کم اره طبیعیه ولی طولانی بشه خطرناکه

واسه منم بعضی وقتا میکشه

اره منم تیر میکشه نمیدونم چرا

همین امروز رفتم دکتر همه چی خوب بود خداروشکر دکتر گفت این دردا عادیه

اره عزیزم و این دردا رفته رفته بیشتررررر میشه

آره ولی نه خیلی طولانی

اره واسه منم اینجوریه

فک کنم از عقونت باشه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری