سلام مامانا تیر کشیدن واژن طبیعیه؟🥺

۱۳ پاسخ

اره.عزیزم

منم خیلی دارمممم

اره عزیزم

واژن که سهله رفته رفته تک تک اعظای بدنت میخان تیربکشن😂🏃‍♀️

منم گاها دارم

من یکسره تیر میکشه

اره گلم

اره عزیزم بیشترم میشه

طبیعیه منم اینجوری ام
مخصوصا زمانی ک میخوام دراز بکشم یا از جام بلند شم

منم همینطور میشم وقتی از این پهلو به اون پهلو میشم یا یه جایی میشینم

میگن طبیعیه من‌مقعدم درد میگیره

منم گاهی اینجوری میشم نمیدم چرا

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۳ ماهگی
مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ميلان و رز مامان ميلان و رز ۳ ماهگی
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی