اره طبیعیه. البته اگه طاقت فرسا باشه رو نمیدونم. ولی منم تو هفته شما تیر میکشید. قابل تحمل بود. فقط نگرانم میکرد. الان اومی شدم
منم خیلی واژنم درد میکنه😢😢ازین پهلو به اون پهلو نمیتونم بشم
وای من الان 30هفتع کامل شدم درد ی طرف واژن دارم هنوز خیلی بده
بله عزیزم من اینجوربودم کم کم دیگه اوکی شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.