سلام خانما تیر کشیدن واژن تو این هفته ها طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره طبیعیه. البته اگه طاقت فرسا باشه رو نمیدونم. ولی منم تو هفته شما تیر میکشید. قابل تحمل بود. فقط نگرانم میکرد. الان اومی شدم

منم خیلی واژنم درد میکنه😢😢ازین پهلو به اون پهلو نمیتونم بشم

وای من الان 30هفتع کامل شدم درد ی طرف واژن دارم هنوز خیلی بده

بله عزیزم من اینجوربودم کم کم دیگه اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌ام بارداری