۶ پاسخ

اگه خفیف و گه گاهی باشه اشکال ندارع ولی اگه زیاد شد حتما برو دکتر عزیز

خخخخخ ای خدا
اره الان درست خوندم
نوشتی تیر می‌کشه
خخخخ فک کردم گفتی رنگش تیره شده

همش به این امیدم هفته های بالاتر این علائم رو نبینم میبینم هفته های بالاترممم دچارشن😂😐

طبیعی

منم گاهی میشم اون جوری ولی رو بدن خودم این جوری فک میکنم که وقتای که زود ب زود رابطه دارم رنگش خیلی خوبه ولی رابطم که دیر ب دیر میشه اینم تیره و بی حال میشه خخخخ

شما الان هفتتون بالاتره ولی من دارم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری