۲ پاسخ

واسه سنگینی بچه اس
دیگ اینو دردو داری 🫠

خیلی درد داره عزیزم. رحمته سنگین میشه.
من تو هفته شما تا ۳۱ یادمه صبحا پاهامو میکشیدم یا تکون میدادم از دردش جیغ میزدمو واقعا.گریه میکردم.
و دکترم زیاد رفتم چیزی نبود.
هی ماساژ همون قست اروم با دستم و استراحت بهترین راه بود تا ول کنه
ولی رحمه خداروشکر وزن نی نی سنگین میشه این دردا میاد سراغت

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان میران مامان میران ۶ ماهگی
مامان مغز بادوم 🥺 مامان مغز بادوم 🥺 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۵ ماهگی