درد واژن و کشاله ران طبیعیه؟

۶ پاسخ

بله منم دارم

توهفته های بالاخیلی بیشتره

بله متاسفانه هرچی بیشتر میگذره بیشتر میشه برای من

اره هفته بالاهم هست برا من...

آره من تو هفته شما خیلیییییی شدید درد داشتم واقعا غیر قابل تحمل بود

اره طبیعی اکثرا دارن

سوال های مرتبط

مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری