خانما درد لابیا واژن و کشاله ران دارم طبیعیه؟

۳ پاسخ

اره طبیعیه🫣

من از همین الان دارم خدا به ماهای بالاترم رحم کنه 🤦🏻‍♀️دکترم گفت طبیعیه

منم دقیقا همینجوریم
لابیا هام خیلی درد میکنه 😐

سوال های مرتبط

مامان مغز بادوم 🥺 مامان مغز بادوم 🥺 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 هفته سی‌وچهارم بارداری