کیا روز ده آمپول آزاد سازی هستن؟چ علائمی دارین؟

۵ پاسخ

من سردرد و حساسیت نوک سینه

من روزهشت ازاد سازيم وفق بعضي وقتاحس پريودي دارم همين

زود نزدی؟شاید کاذب باشه؟

کمردردو ترشح ابکی

منننن تست زدم مثبت بود

سوال های مرتبط