خانوما تو فرنی بچم چی بریزم سردیش بره؟

۴ پاسخ

پودر بادوم

من بعداز پخت یه کوچولو شیره انگور میریزم خیلی کم

سویق گندم

نبات بده

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝒆𝒉𝒓𝒂𝒅🐣 مامان 𝑴𝒆𝒉𝒓𝒂𝒅🐣 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۷ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی