خانم های سرکلاژی
رابطه سطحی دارین؟؟؟ارضا میشین؟

۵ پاسخ

چرا زدی قصد بارداری عزیزم؟

عفونت میگیری دختر 😑 سرکلاژ کردیا

اصن نباید رابطه داشت وقتی سرکلاژی من تا الان که سرکلژ درآوردم ندارم

من ندارم‌میترسم رابطه داشته باشم

ما داریم ولی ۲۰ روز یا ی ماه یه بار سطحی
ولی دیشب سطحی نبود
خیلی ترسیدم😥

سوال های مرتبط

مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هشتم بارداری