خانوما روزی یکبار رابطه سطحی اشکال داره؟

۷ پاسخ

تکان خوردن حتی اروم فکر کنم توی هفته شما امن نیست

به نظر من نداشته باش اصلا تا سه ماهگی اصلا دردم نداری نداشته باش

دیگه هرروز واقعا زیاد رویه هرچقدم سطحی باشه هفته سه بار انجام بدین اونم خب زیادیه ولی میگی شوهرت میخواد دیگه

سوال منم هست
حالا ما همیشه فاصله می افتاد
ولی الان چون هماتوم داشتم حدودا یک ماه رابطه نداشتیم
رفتم سونو گفت هماتوم رفته
دیگه مراعات نمیکنیم😶‍🌫️🤦🏻‍♀️

دل درد نشی نه اشکال ندارا

روزی یک بار برای آدم عادیم‌ اشکال داره توقعتو‌ بیار پایین😂

سه ماهه اول بهتره نداشته باشی بعد از سونو انتی. دکتر منع نکنه اشکالی نداره.

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته هفدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری