تکان خوردن حتی اروم فکر کنم توی هفته شما امن نیست
به نظر من نداشته باش اصلا تا سه ماهگی اصلا دردم نداری نداشته باش
دیگه هرروز واقعا زیاد رویه هرچقدم سطحی باشه هفته سه بار انجام بدین اونم خب زیادیه ولی میگی شوهرت میخواد دیگه
سوال منم هست
حالا ما همیشه فاصله می افتاد
ولی الان چون هماتوم داشتم حدودا یک ماه رابطه نداشتیم
رفتم سونو گفت هماتوم رفته
دیگه مراعات نمیکنیم😶🌫️🤦🏻♀️
دل درد نشی نه اشکال ندارا
روزی یک بار برای آدم عادیم اشکال داره توقعتو بیار پایین😂
سه ماهه اول بهتره نداشته باشی بعد از سونو انتی. دکتر منع نکنه اشکالی نداره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.