۱ پاسخ

من شیر و شکر و نشاسته ذرت و پودر کاکائو رو ترکیب میکنم میذارم روی اجاق تا سفت شه یکم
بعد دو تا سه ساعت تو یخچال میمونه خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 ۲ سالگی