۲ پاسخ

من آبپز میکنم، گوشتشو برمیدارم و با آبش کته درست میکنم.

من باهاش حلیم و‌سوپ درست میکنم گلم
دوست داره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی