یه قاشق ارد و تفت میدم بعد بهش کره یا روغن اضافه میکنم بعد اب و کم کم اضافه میکنم و تند تند هم میزنم که گلوله نشه بعدم شربتشو اضافه میکنم(من نبات و اب و میذارم رو حرارت تا نبات اب بشه) در اخر زعفرون و گلاب من پودر گردو یا بادامم میزنم
ارد و الک کن تو تابه تفت بده تا قهوه ای بشه کره بریز با کره هم یه تفت بده شربتتو بریز هم بزن تا یکم غلیظ بشه و تمام
واسه شربت من نبات و وانیل و گلاب میریزم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.