۳ پاسخ

یه قاشق ارد و تفت میدم بعد بهش کره یا روغن اضافه میکنم بعد اب و کم کم اضافه میکنم و تند تند هم میزنم که گلوله نشه بعدم شربتشو اضافه میکنم(من نبات و اب و میذارم رو حرارت تا نبات اب بشه) در اخر زعفرون و گلاب من پودر گردو یا بادامم میزنم

ارد و الک کن تو تابه تفت بده تا قهوه ای بشه کره بریز با کره هم یه تفت بده شربتتو بریز هم بزن تا یکم غلیظ بشه و تمام
واسه شربت من نبات و وانیل و گلاب میریزم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی