پیاز تفت بده بلدرچین هم تفت بده یکم زعفرون بریز و نمک و یک سیب کوچیک یک لیوان بزار یک ساعت با شعله کم بپزه من دخترم تو قابلمه بپزه نمیخوره خودمم حس میکنم بوی زحم میده اما تو زودپز خوب میشه ده دقیقه ای امادس بعدش سیب له میکنم یکم نونم میریزم میخوره
بریز تو شیشه با پیاز عصاره بهش بده
یا از یکروز قبل طعم دارش کن بذار بپزه بعد سرخش کن با برنج بهش بده
من داخل سوپ میریزم
من یبار مثل مرغ ک میپزی پختم اما آخرش یه مزه بدی داره هرکاری هم بکنی خیلی خوشش نمیاد ب زور میدم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.