۶ پاسخ

از وقتی بتونه بشینه عزیزم، من اعتقادی به اینکه میگن بده ندارم ما 4تا بچه بودیم همگی روروئک نشستیم همگی هم پاهای خوب و صاف و سالمی داریم بچه های خواهرام هم همگی نشستن و ماشالا هیچ مشکلی ندارن

میگم نزاریم باباش میگه پس برا چی خریدیم 🙃

آها منم چون میگن خوب نیس گفتم ببینم تا حالا نذاشتم الان ی هفته هست میشینه خودش البته باید مراقب بود چون میوفته وقتایی

من ۳ ،۴ بار اندازه ۱۰ دقه گذاشتم.
ولی یه پتو میکنم تو صندلیش که فیت صندلی بشه بچه

من میزارم اما کم

نه گلم خوب نیس،

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان و آرمان مامان ماهان و آرمان ۱۶ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی