۱۶ پاسخ

من خیلی ام شدید

یاااا خدا شما اینجوری میگید من میترسم یعنی تا ۱۸ هفته میخوام بالا بیارم .من از الان مثل جنازه شدم .پوست استخون شدم

منننن کمم نه هااا زیااادددد هنوزم دارم زیادددد😂🫠

اینم میگذره ولی به سختی ایشالله زودتر حال همه مون خوب بشه از روزای بارداری لذت ببریم

منم هنوزم دارم

منننن امروز همینکه پاشدم هق زدم 😩😩😩

درک میکنم منم اصلا حالم خوب نیست

اشتها برای غذا چطوره

من خیلی کم بعضی روزا

منم همچنان تهوع دارم و بی اشتها

من همچنان

خسته شدم ی هفته خونه ی مامانم بودم خیلی خوب بود تهوع نداشتم امروز اولین روزه اومدم خونه ی خودم باز شروع شده😩😩😩😩

من الانم دارم با قرص کنترلش میکنم دوروز پیش نخوردم کلی گلاب ب روت حالم بد شد 🥴

انگار اوج تهوع عزیزم

من تا ۱۹ هفته حالم بد بود

اره خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان فندق
کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وپنجم بارداری