۱۰ پاسخ

من فیروز هم مناسبه هم همه جا در دسترسه هم به اکثر بچه ها میفته

من فیروز گرفتم میگن فیروز به پوست نی نی های ما میسازه دیگ علکی هزینه نکردم چون بقیه برندا واقعا گرون بودن

من فیروز گرفتم ، پوشک هم مای بی بی

اکثرا رو فیروز گرفتم

من پینو گرفتم شوینده ها رو بوشون خیلی خوبه

من شامپو چیکو گرفتم کرم سوختگی و روغن بدن اینا رو بیبی لند گرفتم

فیروز

دماغ گیر، ناخن گیر، شونه و برس، شامپو، ست حوله‌...
برند چیکو

فیروز

هنو نخریدم

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری