۲ پاسخ

هیچ قطره ای جز معجزه نیس
لعنت ب رفلاکس ک باهیچی خوب نمیش
کاش کولیک داشتنو رفلاگس نمیداشتن والا واسه کولیک هزارتاچیز میتونی بدی دردشونو اروم کنی ولی رفلاکس ن
نابودمون کرده رفلاکس پنهان خاب نداره ازبی خابی گریه میکنه

من که پیر شدم ولی واقعا با شربت فاموتیدین خیلی آروم شد

سوال های مرتبط

مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۶ ماهگی