سلام مامانا
یه قطره واسه رفلاکس بگین لطفا😑

۲ پاسخ

عزیز رفلاکس دورانی داره باید بگذره از اخرچهارماه کم کم بهتر میشن اما در کل ب هر بچه ای ی قطره میسازع برا نینی من پدی لاکت بهتر بود

دایمیتیکون

سوال های مرتبط

مامان 🩵آرهان🩵 مامان 🩵آرهان🩵 ۱۴ ماهگی