چهار روز مونده به موعدم کی تست بزنم؟

۵ پاسخ

من ۳ روز مونده ولی نمیخوام بزنم چون رفتم بهداشت گفت هر موقع ۷ روز تاخیر داشتی اون موقع بیبی بزنم و آزمایش بده چون قبلش مثبت یا منفی کاذب میشه
دیگه میخوام این ماه صبر کنم بگذره بعد بزنم

من دیروز سه روز مونده بود زدم منفی شد..وقتی تاخیر بخوری تازه احتمال بارداری هست...باید چند روز تاخیر بخوری بعد بزنی..مثل من الکی نزن

منم چهار روز مونده

نه بذار از موعدت بگذره یک هفته

هر وقت تاخیر افتادی

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🥲♥️ مامان هدیه خدا🥲♥️ هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری