۴ پاسخ

یکسال بعدش مجازی

نه نکرد ۱ سال ونیم بعد عمل باردار شدم

یکم اومد پایین تر میگن برای فشار زایمان هست من ک میگم نیومد اما زن عموم گفته قبلن فانتزی تر بود الان طبیعی هست

من عمل کردم دیگه قصد بارداری ندارم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🫀 مامان مهدیار🫀 هفته دوازدهم بارداری