۷ پاسخ

۲۸ هفته زوده بعد دوباره باید بری من ۳۲ هفته و خورده ای رفتم

من ۲۸ هفته و ۴ روز رفتم وزنش ۱۲۱۱ بود دکترم گفت خوبه و طبیعیه
۳۲ هفته و ۴ روزم رفتم ۱۷۴٠ شده بود

منم۲۸هفته و۵روزرفتم

‌۲۸ هفته و سه روز رفتم ۱۲۰۵ بود امروزم رفتم که ۳۲ هقته و ۶ روزم شده بود ۲۰۵۰
بعضی دکترا مینویسن برو اشکال نداره

چه قدر زود

یعنی شنبه این هفته ن هفته دیگ ۲۰ دیگ
منم دکترم گفتع بیست م بیا

عزیزم شماهم واژنتون سوزن سوزن میشه

سوال های مرتبط