خانما دقیقا تو چندهفتگی موقع زایمان هستش؟؟؟

۶ پاسخ

از۳۸تا۴۰یاحتی۴۲امکانش هست.

من ۳۷ هفته زایمان کردم ۳۶ هفته هم بیاد مشکلی نداره بچه کامله

37 هفته

معمولا از ۳۷ هفته به بعد حالا اگه سزارین باشه که دکتر تعیین میکنه نسبت به شرایط و اینکه جنین وزن خوب گرفته
طبیعی هم باید دردها و انقباضات شروع بشه

۳۸ هفته میگن بهترین زمانشه ولی از ۳۷ امکانش هست اگه خدای نکرده کیسه اب اینا پارشه بچه رو دنیا میارن

طبیعی تا ۴۱ هفته سزارین ۳۸هفته و ۴روز

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۷ ماهگی
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۸ ماهگی
مامان نازنین🩷ماهلین مامان نازنین🩷ماهلین ۱ ماهگی
مامان شاه پسر🩵 مامان شاه پسر🩵 ۶ ماهگی