خانما تو بارداری باید واکسن بزنیم؟از چندهفتگی؟اسمش چیه؟

۴ پاسخ

کزاز اگه نزدی.
و روگام که شرایط خونی خاصی داره

@nini_1405. گروه بارداری در روبیکا 🎀 🤰

به من گفت ۲۸ هفته بیا واکسنتو بزنم اخرین بعر ۱۵ سالگی زدم

کزاز. اگ ۱۰ سال از دوز قبلی گذشته باشه توی ۷ ماهگی باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری