کودک دوساله دیگه؟
چون یه ساله نباید قطع شیر کنی مامان عزیز
من نمیفهمم ملت چرا دایه دلسوز تر از مادر شدن اخههههه ب شماها چهههه ک چند وقتشه میخواد از شیر بگیرتش دارویی بلدید بگید بلد نیستید اظهار نظر نکنید خب 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
منم میخوام بچه مو از شیر بگیرم باردارم چیکار کنم خدایش 😔
بهتره تدریجی بگیری
کسایی ک خیلی دلسوزم باید اتفاثا بچرو بعد یکسال بگیری از شیر مادر چون غیر از خراب شدن دندون هیچ خاصیتی برای بچه ندارع منم ۲ ماه دیگ میخوام بگیرم
کم کم از شیر بگیر اگر سینهت ورم کرد یه کمی بدوش ولی اگه زیاد بدوشی دوباره پر میشه دفعات شیر خوردنش کم شه شیرتم کم میشه
چرا امروز همه زود جبهه میگیرن
یه قطره هست به اسم تلخک میزنی دیگه نمیخوره
باید کم کم از شیر بگیری مثلا اگر روزی سه وعده بهش شیر میدی طی ۵ یا ۶ روز سه وعدرو بکن ۲ وعده و جایگزینش یا شیر پاستوریزه کن یا تنقلات و غذا بعد که وعده های شیر و کم کردی خودت باید چرک خشک کن بخوری که هم تب نکنی و هم اینکه سینت دردنگیره اگر میخوای یهویی هم از شیر بگیری که باید بری داروخانه یا عطاری بگی که بهت تلخک بدن بزنی سر سینه بچه که میخوره تلخ میشه دیگه میلش از شیر از دستت میده ولی چون سنش کمه روش اول بهتره
خشکننده بخور
دادو نمیخواد من یه دفعه گرفتم از شیر خودم ۱۱ ماهش بود الان شیر خشک
برو عطاری بگو صبر بچه میخوام
بچه تازه یک سال و سه ماهه میخوای از شیر بگیریش؟ ضربه میبینه گناه داره
خودت باید چرک خشک کن بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.