خانما سونوگرافی دالپر برا چیه؟

۵ پاسخ

خواهر من سونو دالپر برای چسبندگی فقط انجام دادم چون سزارین سوم هستم

برای چسیبندگی هست
قبلا سزارین شدید

برای چک کردن خون رسانی های جفت به بچه

وضعیت خونرسانی جفت به جنین اگه سزارین دومم باشی چسبندگی جفت

خون رسانی جنین و. رشد جنین

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان دوقلوها😍🫀 مامان دوقلوها😍🫀 ۵ ماهگی