هروقت که دکترت بگه برو میتونی بری
من از انتی داپلر پیش اومده بدم تا همین الان
من ۲۸ هفته دادم.سونو رشد و داپلر
برای خونرسانی اینا هست
۳۳ هفتگی باید بری
منم وزن بچمو گفت کم نوشت برام خدا رو شکر خونرسانی خوب انجام میشد مشکلی نداشت
بررسی جریان شریانای رحمی
فکر کنم همه نمیدن
من سونو رشد رو که دادم یکم وزن پایین بود داپلر نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.