خانما سونو دالپر چیه باید چند هفته رف؟

۵ پاسخ

هروقت که دکترت بگه برو میتونی بری
من از انتی داپلر پیش اومده بدم تا همین الان

من ۲۸ هفته دادم.سونو رشد و داپلر
برای خونرسانی اینا هست

۳۳ هفتگی باید بری
منم وزن بچمو گفت کم نوشت برام خدا رو شکر خونرسانی خوب انجام می‌شد مشکلی نداشت

بررسی جریان شریانای رحمی

فکر کنم همه نمی‌دن
من سونو رشد رو که دادم یکم وزن پایین بود داپلر نوشت

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سانیا و سامیار مامان سانیا و سامیار ۲ ماهگی
مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد