داپلر میگیرن ازت که ببینن خونرسانی به جنین چطوریه، اگر خونرسانی کم باشه بچه رشدش کامل نیست واسه همین اقدام اصلاحی تعریف میکنن براش مثلا بهت آسپرین میدن.
یه بار با ان تی داپلر میگیرن یه بارم بعد سونوی رشد که وزنش رو چک میکنن
ممنون مامان زیبا 💞💞🤰
همه بايد انجام بدن؟
دكتر من چيزي بهم نگفت…
سونو داپلر جریان خون تو بندناف رو بررسی میکنه
سونو رنگی که خون رسانی چک میکنه
یه سنو که شریان رحمی و خونرسانی جنین باهاش چک میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.