۶ پاسخ

من ازمایش دادم ناشتا ۱۱۴ بود بعد گلوکز ۱۴۵
کلا گفت بالاست ، دو هفته رژیم غذایی گرفتم ، دیشب دستگاه قند گرفتم ک صبح تست قند ناشتا دادم شده بود ۹۱ ، یک هفته باید قندمو اندازه بگیرم بعد دوباره ازمایش بدم 🤦🏻‍♀️
شماهم برنامه غذاییتو رعایت کن ، ب من گفت اگه نیاد پایین باید انسولین بزنی چون قند بالا برای بچه ضرر داره

متفورمین نمیخوری،؟؟؟

من همیشه ناشتا ۹۶ دکترم گفت باید خوراکتو رعایت کنی رژیم قند بگیری هنوز ازمایش دیابت ندادم

من ناشتا 89 بعد صبحانه 94 شد

آره قندت بالاس

تو بارداری قندناشتاباید۹۲به پایین باشه بالاترش خوب نیست.دوساعته رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷نیل🩷 مامان 🩷نیل🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پاییز مامان پاییز هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خرمالو مامان خرمالو هفته سی‌وپنجم بارداری