من ازمایش دادم ناشتا ۱۱۴ بود بعد گلوکز ۱۴۵
کلا گفت بالاست ، دو هفته رژیم غذایی گرفتم ، دیشب دستگاه قند گرفتم ک صبح تست قند ناشتا دادم شده بود ۹۱ ، یک هفته باید قندمو اندازه بگیرم بعد دوباره ازمایش بدم 🤦🏻♀️
شماهم برنامه غذاییتو رعایت کن ، ب من گفت اگه نیاد پایین باید انسولین بزنی چون قند بالا برای بچه ضرر داره
متفورمین نمیخوری،؟؟؟
من همیشه ناشتا ۹۶ دکترم گفت باید خوراکتو رعایت کنی رژیم قند بگیری هنوز ازمایش دیابت ندادم
من ناشتا 89 بعد صبحانه 94 شد
آره قندت بالاس
تو بارداری قندناشتاباید۹۲به پایین باشه بالاترش خوب نیست.دوساعته رو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.