۴ پاسخ

باید از‌ دکترتون بپرسید

دکتر بمن گفت سرماخوردی قرص سرماخوردگی مجازه تب داشتی استا مجازه کپسثلم سفکسیم میگفت بهتره بخورین ولی خیلی وضعیت حاد وگرنه نه تاجایی میتونین نخورین

فقط دکترت میتونه برات تجویز کنه ن افراد گهواره امکان داره با بدنت نسازه گلم

ازیترومایسین،دکترم داد بهم

سوال های مرتبط

مامان دلانا و تودلی😊 مامان دلانا و تودلی😊 روزهای ابتدایی تولد