عزیزانم بعد دنیا اومدنه دختر نازم میتونم ایپلنت بکنم

تصویر
۶ پاسخ

ماشالله قشنگی

گلم من ۳تا انجام دادم اصلا درد نداره

ایمپلنت راحت تر از قبل شده عزیزم نگران نباش حتی همشو میتونه توی یه روز انجام بده ولی هزینشون واقعا بالاس🤧

اگر واجب نیس دست نکه دار پولشو طلا بگیر از ارزش نیافته بچه بدنیا بیاد شش ماه شیر بده ‌چون تو شیردهی ممکنه دندونا اسیب ببینه یهو دردسر نشه یا همه باهم درست کن

اره چرا نشه

درد داره ایمپلنت ؟!!

سوال های مرتبط

مامان نیما و نورا مامان نیما و نورا ۲ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا خانم🩷 مامان نیلا خانم🩷 ۲ ماهگی
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان شایلین طلا مامان شایلین طلا ۹ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۸ ماهگی
مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان مامان الناز😍💓 مامان مامان الناز😍💓 ۳ ماهگی
مامان عشق مامان عشق ۴ ماهگی
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم🩷 مامان دخملم🩷 روزهای ابتدایی تولد