ما پسر اولم رو ۲۴ روزگی ختنه کردیم
پسر دومم ۳۸ روزگی
به من گفتن ۴۰روز بعد
۱۰روزگی بهترین موقعس
از ۷روزگی تا ۱۰روزگی
من بیست روزگی ختنه کردم خیلی راضیم
من خدا بخواد همون دو ماه اول میبرمش برا ختنه، پسر بزرگم نارس دنیا اومد خیلی کوچولو بود دیگ سه ماهگی بردمش، ولی تو راهیم اگر ترم دنیا بیاد احتمال چهل روزش شه میبرمش البته باید ببینم نظر دکتر چیه
زیر ۴۰روز انجام بده اگه میخوای چون بعدش بچه بزرگ بشه اذیت میشه
بستگی ب نظر خودت
من گذاشتم ۳ماهگی جون بگیره یکم قبل اینکه غلت زدن یاد بگیره
ما امیرحسین ۷ روزگی بردیم ختنه کردیم
قبل چهل روزگی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.