۹ پاسخ

من ۳۶ هفته ۲۱۶۰ هستم

برا من هم همین بود خوبه نگران‌نباش الان من ۳۷هفته هستم ۳کیلو شده بچه ام از ۳۲هفته انفجاری رشد میکنه اصلا خودتو اذیت نکن بستنی و چیزای شیرین هم برا قندت خطر داره خدایی نکرده اخر بارداری دیابت نگیری

به نظرم خوبه منم بچم همین قدر بود گفت خوبه دکتر

لیدی میل بخور
بستنی
حلیم
بادوم درختی
زودی تپل میشه

یکم کمه

من ۳۳ هفته ۲۰۵۰ بود

یکم کمه

خوبه. نرماله

یه مقدار کمه

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری