مامانی دوقلویی وزن بچهام ۳۳ هفته ۱۷۶۰ و ۱۷۱۲ بوده کمه ؟؟؟

۴ پاسخ

شما دکترتون بیمارستان خصوصی عمل میکنه یا دولتی؟ آخه دولتی ها و بعضی از خصوصی ها دو قلو سفالیک رو سزارین نمیکنن

مگه تک چند میشه وزنش
گهواره که زده ۳۲هفته ۱۷۰۰

مال منم داخل ۳۲هفته کامل رفتم ۱۷۰۰بود دکترم گفت خوبه دوقلوها وزنشون نسبت به تک قلو‌کمتره

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان Noor✨🩵💗 مامان Noor✨🩵💗 هفته چهلم بارداری
مامان تودلی 👶🏻 مامان تودلی 👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی