وزن دوقلو ها ۳۳ هفته ۱۷۶۵ و ۱۷۱۲ چطوره.؟

۶ پاسخ

به نظرم یخورده کمه
دکترت چی‌گفت؟

سلام خانما زایمان دوقلویی مشکل نداره 34 هفته باشه . من دکترم گفت 34 هفته زایمانت میکنم

خیلی کمه عزیزم،حتما لیدی میل بخور
واسه من ۳۳هفته یکی ۱/۸۸۰بود
یکی ۱/۷۰۰
گفت کمه

چی میخوری وزن میگیرن

عالیه عزیزم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری