خانما وزن ۱۷۶۵ برای ۳۲ هفته نرماله؟

۶ پاسخ

مامان آبتین بچت وزنش چقد بود موقع تولد ؟

برا منم همین حدود بود ولی صدکش رو زده ۲۸ که زیاد جالب نیست
۲ باشه بهتره
دکترمم گفت خوبه ولی بیشتر رعایت تغذیه بکن

اره عزیزم عالیه اینوببین

تصویر

بله خوبه

اره ..

منم دیروز رفتم سونو ۱۷۶۰ بود

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی