خانما وزن ۱۸۰۶ برا ۳۳ هفته چطوره

۶ پاسخ

شیر ماجان خیلی خوبه از فروشگاه میتونید بگیرید. روزی یه لیوان ،آجیل چهارمغز بیشتر بادوم هندی،مرغ و گوشت حبوبات سبزیجات
واسه من که خیلی تاثیر داشت لیدی میل قندش بالاس

برا ۳۳ هفته کمه ب تغذیت برس بستنی. حلیم. عدسی اینا زیاد بخور

به نظر من که خوبه

خوبه عزیزم

200/300گرم کم داره عزیزم .

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی
مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی