۸ پاسخ

منم امروز سونو بودم ۳۳ هفته و ۵ روز ۲۲۰۰
۵۰ بود صدکش

عالیه

من 35هفته 3روز 2800بود

عالیه

خوبه 👍

خوبه من ۳۴ هفته و ۳ روز 2345 بود

اره

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچه🤤💙 مامان نخودچه🤤💙 ۸ ماهگی
مامان دون دون مامان دون دون هفته سی‌وهفتم بارداری