عدد 2.93 تیروئید طبیعیه؟

۷ پاسخ

شما دکتر برای تیروییدتون دارو داد؟

عدد تیروئیدم 39. هستش برای انتقال جنین نرماله

باید در بارداری زیر ۲/۵ باشه عزیزم

نه گلم باید بری دکتر غدد زیر دونیم

به نظر من اوکیه. عدد من شروع بارداری ۳.۴۸ بود. هم دکتر خودم و هم دکتر غدد گفتن تا ۴ نشه قرص نمیدیم.
بعد از یک ماه دوباره ازمایش دادم و شده بود ۳.۹۸ که این بار شروع کردم به قرص خوردن. باز دوباره باید یک ماه بعد برم ازمایش

دکتر ببینه بد نیست فکر میکنم باید قرص مصرف کنی

من ۳ بود دکتر دارو داد

سوال های مرتبط

مامان نخودچه👀 مامان نخودچه👀 هفته چهاردهم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا ۴ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری