بچها عدد آزمایش تیروئید روی چقدر باشه طبیعیه🥲
۴/۴ بودم

۵ پاسخ

بستگی به آزمایشگاهیی که آ؟مایش دادی داره
روبروش رنج نرمالش رو مینویسه

برامن ۴.۰بود ناشتا قرص میخورم نرمالش زیر۲بایدباشه

مال منم همین بود ۸ ماهه قرص میخورم

ماله من سه و نیم بود دکترم گفت باید هر ماه تکرار کنی قرص نداد

منم ۴/۶ بودم گف بالاس ناشتا قرص میخورم هرروز ۲ یا۲ونیم نرماله

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی