بستگی به آزمایشگاهیی که آ؟مایش دادی داره
روبروش رنج نرمالش رو مینویسه
برامن ۴.۰بود ناشتا قرص میخورم نرمالش زیر۲بایدباشه
مال منم همین بود ۸ ماهه قرص میخورم
ماله من سه و نیم بود دکترم گفت باید هر ماه تکرار کنی قرص نداد
منم ۴/۶ بودم گف بالاس ناشتا قرص میخورم هرروز ۲ یا۲ونیم نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.