۱۰ پاسخ

1

٢/٥٨٥ همين ديروز ازمايش انجام دادم

۴.۷۸
دارم قرص استفاده میکنم
قبل از صبحانه تهوع میگیرم😭

برای من با دارو ۱/۶ بود

۱.۸ بود

من ۷ بود اولش بعد یک ماه باردار مصرف دارو شد ۱ و خورده ای

زیر ۲.۵ باشه عالیه.من ۱.۵ دیروز ازمایش دادم

من ۹بود بعد مصرف قرص شد ۲

برا من ۳.۳ بود

من 4/8

سوال های مرتبط