من ۹ بود کنترل شده الان ۱.۷ هست
سه و نیم دکتر بهم قرص داد
تحت نظر دکتر غدد هستم ده ساله همون یک مونده با نصف یرصی که هر روز میخورم
۱۰/۸ البته الان قرص میخورم ۱۲ فروردین باز میرم دکتر
من اوایل ۵ بود با دارو شد ۱/۵ گفت تا آخر بخور مال من کم کاری بارداری هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.