زیر نظر فوق تخصص غدد
متخصص غدد
من زنان .عددش ۱و خورده ایه لوکسین ۱۰۰ میخورم بجز پنجشنبه و جمعه ها
نه ، دکتر برای دوشنبه برام نوبت زده
دکتر خودم قرص داد لوو تیروکسین۵۰/تیروییدم عددش۳/۹بود تو ازمایش اخر شده بود ۳/۲کنترل شده اس
مهم سروقت خوردنه .بشدت اهمیت داره.ف فراموش نکن
غدد
من متخصص زنان برام تیروکسین ۵۰ نوشت گف یک روز درمیان بخورم تا شصت روز .بعدش باز آزمایش بدم.
من تو بارداری گرفتم
دکتر زنان برام نوشت و توی آزمایش دومم کنترل شده بود
فکر نکنم خیلی خارجی و ایرانی بودنش مطرح باشه،فقط داروتو سر موقعش بخور که تیروئید برای بچه خیلی مهمه
یه بار رفتم دوز دارو رو درست کرد برام
تو آزمایش بعدی نرمال بود دیگه همونو ادامه دادم فعلا نرفتم
با همون دکتر زنان ادامه میدم فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.