برای تیرویید کم کار زیر نظر متخصص غددین ؟ یا دکتر زنان قرص داد بهتون؟
تیروییدتون چنده؟؟؟

۱۰ پاسخ

زیر نظر فوق تخصص غدد

متخصص غدد

من زنان .عددش ۱و خورده ایه لوکسین ۱۰۰ میخورم بجز پنجشنبه و جمعه ها

نه ، دکتر برای دوشنبه برام نوبت زده

دکتر خودم قرص داد لوو تیروکسین۵۰/تیروییدم عددش۳/۹بود تو ازمایش اخر شده بود ۳/۲کنترل شده اس

مهم سروقت خوردنه .بشدت اهمیت داره.ف فراموش نکن

غدد

من متخصص زنان برام تیروکسین ۵۰ نوشت گف یک روز درمیان بخورم تا شصت روز .بعدش باز آزمایش بدم.

من تو بارداری گرفتم
دکتر زنان برام نوشت و توی آزمایش دومم کنترل شده بود
فکر نکنم خیلی خارجی و ایرانی بودنش مطرح باشه،فقط داروتو سر موقعش بخور که تیروئید برای بچه خیلی مهمه

یه بار رفتم دوز دارو رو درست کرد برام
تو آزمایش بعدی نرمال بود دیگه همونو ادامه دادم فعلا نرفتم
با همون دکتر زنان ادامه میدم فعلا

سوال های مرتبط

مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ودوم بارداری