۹ پاسخ

منک دائما گشنم دیگ تو پریودی ک حق دارم زیاد خوری کنم😐مخصوصا شیرینی😂

بلهههه
هرچی جلوم بیاد میخورم مخصوصا شیرینی
بعد عذاب وجدان میگیرم🥴

وحشی میشم 🫩

اره

اره همش میخورم بعد یهو پریود ک میشم دگ میل ندارم

آره من سیرمونی ندارم قبل پریودم

من مثل دیو دوسر فقط ولع غذا و خصوصا شیرینی دارم قبل پریود. اصلا سیری نمیفهمم😂

ن من سگ میشم فقط 🤦‍♀️

اره طبیعیه

سوال های مرتبط